'cause it ain't no party like an alcoholic party!

temafesten var så jävla värd!:D lätt roligaste festen hittills!^^ verkligen alla roliga var där, snygg-olle kirshmaier var dj, lägerelden värmde, eriks vattenpipa ägde och jag mådde så jävla bra! runt 300 pers dök upp, tur att vädret höll sig bra så man kunde vara utomhus :)

          image11

vid ett-halv två drog jag och cornelia hem till mig, också robin kom hem till mig fast en kvart senare. jag var så jävla trött, och däckade i min säng. vid fyra vaknar jag av att zara becker och robin sover brevid mig, och att richieboi, isak happiboi, sara lustgas, linnea, victor, cornelia och bella sover på två madrasser på golvet! tydligen hade råååååååbin släppt in alla medans jag sov, vilket var lika bra. ingen av dom pallade åka hem, och jag bor ju bara tio minuter från ängbyplan. fast det hade ju kännts lite bättre ifall att han sagt till innan ;) iaf, jag lät dem sova fram till halv sju, då tvingade jag upp alla och schasade iväg dem, så att inte mina föräldrar skulle märka att fler än två sovit över. linnea stannade till tio, och vi drack te och tittade på tecknad film :)

           image12

sen åkte jag och städade i tre timmar i  temastugan, men ägaren blev inte nöjd, utan skällde ut mig, sara, lisa och martina genom amalia för att vi inte gjort det tillräckligt bra. vi var ju för fan bara fyra stycken, hur i helvete kan de förvänta sig att det ska bli bra?! jag blev arg varg på alla i klassen som inte dök upp och hjälpte till! man kan inte ha en klassfest om inte alla hjälps åt!

efter städningen chillade jag hos sara, sen åkte jag hem, missade far outs spelning och tittade på det sista six feet under-avsnittet med marie. ovärd dag idag, men den kunde varit värre. nu ska jag titta på virgin suicides, sofia coppola ftw!

gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0