Intriger i fårhagen

Det blev en rätt händelselös helg. Fast den var trevlig på sitt sätt. Fredagen spenderade jag med sara, vi tittade på clockwork orange som jag lånat av erik. Fan vad den var bra! kan inte i ord uttrycka hur mycket jag älskar malcolm mcdowell nu! vi såg om den två gånger, sedan såg jag den när jag kom hem också. får inte nog. på lördagen sedan träffade jag erik och vi tittade på phantom of the opera och jag totalspöade honom på mariokart. sedan hade jag och cornelia halv chillkväll, vi fick nys om en fest i nacka och drog dit. efter 40 min av irrande i skurustugan hittade tillslut jag, therese, sara, cornelia och hanna till festen. den blev dock kortvarig, efter en halvtimme blev vi utslängda och det var bara att åka hem. värt...not! therese hade ialla fall kul:)

idag har jag fikat två gånger, först med cornelia och zara på string. vi kom med i en musikvideo också. sedan träffade jag zuz och amanda och vi råpluggade på soda. stumfilmsprovet kommer gå åt helvete imorgon! nu ska jag sova, hoppas det löser sig ändå...

fan, att jag var tvungen att åka dit. ångrar mig redan. nu kanske han slutar sms:a hela tiden i och försig, men jag bryr mig inte längre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0