it was over before it even started

jaha, så var ännu en jul överstökad. kan inte direkt säga att detta var den bästa, min julkänsla har flytt sin kos och jag har ingen aning om jag någonsin kommer återse den. kanske när jag stadgat mig och fixat egen familj. vi får se. iaf, fick massor med fina "god jul"-sms, vilket kändes bra, och en hel del paket trots att jag bara önskat mig fickpengar till japan. tjoho, happy surprise!^^ imorgon (fast egentligen idag) är det det juldagen, skickade en hälsning och en bild till julian som sitter fast med föräldrar utan internet i brighton:) han blev jätteförvånad när han fick veta att vi inte firar den 25:e utan den 24:e i sverige, haha dumma britt^^ imorgon ska jag träffa malte och köpa 20-års present till leader (big secret!!!) sen den 26:e tänkte jag träffa marie, och sen BC innan hon drar till berlin:) den 27:e blir det klädraid hos min faster och den 28:e party hos hedvig. woooah, mitt liv ser ganska ljust ut för tillfället. det bådar alltid gott.

Kommentarer
Postat av: N

Haha, nerdie det blir inte precis en big surprise om du skriver om det på din blogg, hahah.... ;)

2008-12-25 @ 16:45:55
Postat av: N

Nu har du ju i uppdrag att uppdatera så mkt du kan eftersom jag inte är i stockholm hörru.. hayaku shiro!

2009-01-12 @ 13:16:17
URL: http://thornbird.blogg.se/
Postat av: echo

I will furfill my obligation for you, my master!

2009-01-14 @ 23:36:56
URL: http://scapegrace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0