kiss and swallow

och du är tillbaka. plötsligt kom du farande som en hård örfil över örat, slungade mig tillbaka till en annan verklighet. en verklighet jag inte levt i de senaste månaderna. vad var det som hände? varför bestämde du dig för att prata när vi båda levt i tystnad så länge. min talförmåga har inte återhämtat sig. jag kan inte formulera de meningar som jag vill kasta i ditt ansikte. de förvandlas istället till svaga medhållningar, tunnt kallprat. i likhet med vad du levererar. jag förstår inte, vi stod över detta. vi var så mycket mer. färre ord med så mycket större innehåll var all som behövdes. allt som användes. då. förut. i det förflutna. när vi kände varann. trodde att vi kände varann åtminstone. men jag har gått vidare. för första gången kan jag säga det med sanning. jag har gått vidare. JAG HAR GÅTT VIDARE. jag förväntar mig inte längre något av dig. jag har insett sanningen. det är förbi...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0