please

fick ett samtal igår från en man vid namn chang. han sa att han hade mitt nr i sin kontaktlista och ville kolla vem det var. jag har aldrig i hela mitt liv träffat någon som heter chang, än mindre gett honom mitt nummer så jag blev väldigt ställd. som tur är har jag inga problem att prata med främlingar, så vi pratade en stund. Chang var 89:a och bodde utanför stockholm, kommer dessvärre inte ihåg vilket gymnasium han går på. ialla fall, han ville ses någon dag för att se ifall vi kände igen varann. jag visste inte vad jag skulle svara på detta så jag sa ja, men hade i bakhuvudet "not". nu idag, vid halv sex tiden medan jag och zuzzie spelade tp för glatta livet, ringer jesper mig. det visar sig att han (på fyllan så klart) gett mitt nr till chang för att jag "är en jävligt snygg tjej som han borde lära känna". hmmm...vet inte riktigt om jag sla skratta eller gråta. jesper är ju iof alltid jesper och jag är glad för att jag anses vara "jävligt snygg". fast jag tycker inte riktigt om att han bara sådär ger ut mitt nr till folk. menmen, vad ska man göra. orka vara paranoid.

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0