bunny girl to danny boy

"We lead such strange lives - Accept it, but yet...- We want to smash it, but we can't, it won´t happen like before - Everything is finally just the way it should be - Your betrayal, left a problem - Now immediately - please kiss me..."
även om det stod i klara bokstäver att du ville avsluta det vi påbörjade för snart ett och ett halvt år sedan så gör det ont att acceptera, erkänna att båda sedan länge gått vidare och trycka på "ok", du är fortfarande en stor del av mig och kommer alltid vara, det kan ingen ta bort, men nu har du sagt vad du vill göra och jag ska inte hindra dig, nu vet jag var vi har varandra och jag ska inte kliva över gränsen in på ditt territorium igen. jag lovar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0