cherrychapstick

så var ännu en helg till ända. känns iof inte så jobbigt som det skulle kuna göra, jag har haft en kul helg, och för varje helg som går så kommer studenten närmre. yeah! vad har jag haft för mig då? lite allt möjligt, drack öl och var på hemmafest hos filip i fredags, tittade på thelma och louise hos marco och zuzzie och var på på eriks mammas 50-årsfest igår, idag har jag pratat en timme med leader på skype! det var sjukt kul att se henne igen! vi beställde klockor från en sida på internet som var galet billig, dessa klockor går att köpa på urban outfitters och då kostar de 600 kr, men vi köpte dom för 140 spänn styck! värt!:D

så här ser de ut:


fina!

nu ska jag kolla på veronica mars och sen ha en intervju med en präst i västerleds församling:) tjing!

Kommentarer
Postat av: C

Faktiskt 202kronor med frakt =)

2009-02-01 @ 01:07:20
URL: http://haidianchic.blogg.se/
Postat av: echo

äsch detaljer, billigt är det iaf!^^

2009-02-01 @ 19:16:03
URL: http://scapegrace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0